Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з дня його отримання. Обмін та повернення товару Покупець має право повернути або обміняти товар неналежної якості, якщо він не відповідає характеристикам та інформації, що вказана на сайті (інша модель, колір, комплектація), або ж має недоліки/брак. Покупець має право повернути або обміняти товар належної якості , якщо дотримані наступні умови: товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду); збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування; пройшло не більше ніж 14 днів з моменту отримання товару; в наявності є розрахунковий документ та гарантійний талон. Для оформлення обміну/повернення: Потрібно зв'язатися з нами одним зі способів, яказаним на сайті Для повернення товару узгоджується з покупцем спосіб зворотної доставки товару. Ми можемо запропонувати відправити товар поштовим перевізником Нова Пошта. Реквізити для відправки: Україна, Харків, 61091; укрпочта N91; +38677912253; Твердохлібів Володимир Володимирович Доставка товару належної якості відбувається коштом покупця, але якщо товар неналежної якості, тоді продавець повинен компенсувати покупцю транспортні витрати. Повернення грошових коштів покупцеві Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Гроші за товар, оплачений безготівковим розрахунком, будуть повернуті тим самим способом платнику протягом 7 днів. Якщо товар був придбаний за готівку, повернення коштів відбувається протягом 7 днів зручним для покупця способом, вказаним ним в заяві. Якщо повернення товару відбувається в нашому офісі, продавець зобов'язується повернути грошові кошти покупцю в той же день. Якщо видати кошти в той же день немає можливості, потрібно провести виплату в інший термін, але не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання письмової заяви на повернення.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.